21. joulukuuta 2009

Good Ol' Fashion Nightmare !

Hei moi, olin siis keskiviikkona siellä The Soundsin keikalla, jossa lämppärinä oli Matt & Kim, ja voi luoja, että oli mahtava keikka! Ensin tosiaan tuo Matt & Kim, johon ihan täysin rakastuin, vaikka olin aikasemmin sitä jo kuunnellut, mutta livenä vielä parempi! Nyt ei Winampissa olekaan muu soinut kuin kyseinen bändi. Ja katsokaa nyt, kuinka söpö tuo mies on!

Ei välitetä vammaisesta minusta tuossa oikealla!

Suosittelen kuuntelemaan bändiä tosiaankin! Ja no sitten oli The Sounds, ja pakko sanoa, että kolmas kerta toden sanoo! Eli olen nähnyt nämä Ruotsin ihmeet jo kaksi kertaa aikaisemminkin mahtavilla keikoilla, mutta keskiviikon keikka oli kaikista mahtavin! Ei voi kuin ihailla poikien ja varsinkin aina ihanan Majan asennetta esiintyä.

I'd go gay for Maja, vai miten se meni!

Harmi, kun minulla oli vain kaverin huono pokkari mukana, niin en saanut ollenkaan hyviä kuvia! Varsinkin Majan ihanista jaloista olisin tahtonut kuvia, mutta ei sitten. Ja ehkä hieman Matt & Kimin Mattista, voi että siinä oli niin ihana mies!

Keikan jälkeen bongasin Mattin sieltä Pakkikselta, mihin jäimme hetkeksi, ja menin ihan fanityttönä selittämään kaikkea hienoa hänelle ja hän halasi minua kaksi kertaa ja jotain. Sitten tuli Maja sinne Pakkiksen puolelle jakamaan nimmareita, ja sain lisäksi halin ja poskipusun!

Seuraavaksi yritimme jonottaa pois, kun bongasin taas Matt & Kimin. He hengailivat siinä paitamyyntipisteellä, kun jonotimme poispääsyä, joten jäin siihen juttelemaan, niin kun Matt viimein lähti siitä, niin hän halasi minua ja sanoi "It was nice to meet you!" ja aws, oi että <3

Nyt voisin mennä ehkä parantelemaan itseäni kuuman kaakaon kera, onnistuin tulemaan kipeäksi taas. Tai no, vahvasti uskon että bf tartutti minut, mutta ei haittaa! Kunhan en jouluna ole kipeä. Nyt kuitenkin kaakaomuki taitaa kutsua, adios!

Ei kommentteja: