13. joulukuuta 2009

limppa täsä moi


Eli minä oon Liina aka Limppa mutta oikeesti mua sanotaan Liinaks mut ihan tyhmää kun ne ei sano Limpaks vaikka välillä ne käyttää sitäkin! Oon kanssa sen 17-vuotias ja vasta lokakuussa täyttelen 18 ja se vasta on ikävää, mutta onneksi siitä saan syyttää vanhempiani jotka laittoi mut alulleen liian myöhään voivoi!


Luonteenpiirteiltäni olen öö no ainakin aika lapsellinen ja kärsimätön mut toisaalta uusien ihmisten kanssa tosi ujo ja pelkään sosiaalisia tilanteita! Esim. jos mun pitäis asioida jossain pankissakin nii se olis kamalaa! : DDDD Ja tykkään pelleillä ihan hirveesti!!


Kirjotustyyli on tällästä että en tiedä mihin tulee pilkku ja mihin piste, ja inhoon myös kirjakieltä se on ihan liian virallisen kuulosta kamalaa. Tästä pääsemmekin aiheeseen KOULU, joka on ehkä mulle inhotuin aihe. En millään jaksais käydä koulussa välillä joka on varmaan ihan normaalia mutta tää lukio ei oo yhtään mun juttu! Numerot ei oo mitään parhaita mut ei mitään huonoimpiakaan ja joissain aineissa oon jopa VAHVA. Esimerkiksi ilmasutaito on ihanaa ja sain siitä 10 ja olin tosi iloinen!


Mua harmittaa kun mulla ei oo mitään virallista harrastusta mutta no musiikki on ihanaa ja rakastan laulamista ihan kauheesti enkä oo ikinä hiljaa. : DDDD Se on varmaa vähä rasittavaa välillä mut en voi sille mitään!! Sitten urheilen välillä aina ku jaksan eli pyöräilen päivittäin ja uimassa käydään Annin kanssa 1-2 kertaa viikossa. Joskus jaksan jopa bodailla kotona!
Kavereita tulee kans tosi paljon nähtyä ja se on mulle ainkin tosi tärkeetä!

Elokuvia kattelen kans tosi paljon ja ne on kivoja. Mulla on joku ihme aivovamma varmaan mutta tykkään sotaelokuvista paljon jostain syystä se on tosi outoo : DD Katon siis kyllä paljon muitakin leffoja, yleensä niitä paljon enemmän, mut sotaelokuvat on silti kivoja.

Kun Annikin mainitsi tosta tyylistä niin tota ei mulla ole mitään erikoista ''tyyliä'', ostan juttuja jotka on kivan näkösiä mun mielestä. Ja mun tyyli on muuttunu paljon tyttömäisemmäks vuoden aikana että tää on melkein pelottavaaki!

Annilla on muuten kaikki kuvat sen koneella melkein koska se on se kuvaaja että mulla on koneella tosi vähän kuvia ittestäni harmi!

No nyt heippa sitten ja yritän saada jotain kivoja kuvia musta jos olisin oikeasti tunnistettavissa, koska mulla on taipumus ilmeillä ihan hirveesti. Annilla ei oo varmaan yhtäkään kuvaa musta jossa mulla olis normaali ilme. : DDD Anteeksi!

Ei kommentteja: