16. joulukuuta 2009

hankalaa


Siis joulu on kyllä ihanaa aikaa tai no ainaki vähän ihanaa, mutta lahjojen ostaminen on sellasta piinaa etten kyllä kestä! Onhan se kiva hankkia kavereille ja perheelle kivoja juttuja mutta ku se on niin vaikeeta, ja ku kysyy että ''mitä sais olla lahjaks'' niin sieltä tulee semmosia epämääräsiä örinöitä ja mörinöitä!!

No onneks oon saanu hankittua lahjat kavereille, mutta perheen lahjat vielä tosi hakusessa eikä mulla oo oikein rahaakaan. Veljelle pitäis kyllä ilmeisesti ostaa Lostin 4. tuokkari tai tupsupipo! Tää rahapula johtuu muuten lähinnä siitä että me mennään Mewin keikalle pakkahuoneelle ja se maksaa hurjat 42 euroa, eli ei niin hurjat, mutta mun lompakolle on. Höh.

Okei, meiän blogilla on nyt ollu se hurjat reilu 80 kävijää, mut jos joku sattuu lukemaan tätä postausta niin mulla on kirppispöytä radiokirppiksellä 28.12 - 3.1. Oon ehkä maailman huonoin shoppaaja tai ehkä paras koska ostan liika enkä mieti että onko sillä käyttöäääää. Sen takia mulla kertyykin IIIIIHAN liikaa vaatteita tonne kaappiin jonka sisältö pursuaaki ulos joka kerta kun sen avaa. Ja taas höh.

PS. Jos käväsette siellä pöydällä niin voisitteko ehkä kenties ystävällisesti viedä tavarat takasin pöytääni koska siellä on mulle tärkeitä vaatteita joita kyllä varmaan käytän jos muut ei niitä pois osta!! Enkä oikein välitä metsästää siellä hikihatussa oivoi : DDDD

kuva täältä !

Ei kommentteja: