26. joulukuuta 2009

Liian täynnä jouluruokaa

Hui onpa tässä jouluna aika mennyt tosi nopeeta. Huomenna palaan jo takasin täältä mummulasta sivistyksen pariin Tampereelle, luojan kiitos! Kauhee ikävä jo ihmisiä. Lisäks Tampereella saan rikkimenneen objarini (50 mm f/1.8) huoltoon, sitä odotan! Tahdon jo takas ihanat bokehit ja valovoiman.

Viimesiä kuvia ennen objarin rikkoutumista ja pikkusiskon hienosti paketoima joululahja mulle.

Tänä jouluna mulla ei ensimmäistä kertaa ikinä ollu kunnon joulufiilistä niin kuin yleensä. Aatto meni kuitenkin normaaliin tapaan, katottiin Joulupukin Kuumaalinjaa, syötiin hyvin, nukuin päivällä vähän, saatiin lahjat, lähdettiin sukulaisten luo syömään vielä lisää. Kaiken kaikkiaan oli kuitenkin kiva jouluaatto.

Serkkutonttutyttö ja minä.

Tänä vuonna tuli myös kivoja joululahjoja. En oo jaksanu oikein kuvata mitään ton rakkausobjarin rikkoutumisen jälkeen, joten kuvia ei lahjoista taida pahemmin olla, mutta lahjaksi tuli ainakin tripod, rahaa, lahjakortteja, maailman ruminta astiastoa, purkkaa, Muumijoulupallo ja kaikista parhain: Annie Leibovitz: A Photographer's Life 1990-2005 -kirja <3 Se on rakkaus!

Carrie auttoi mielellään lahjojen avaamisessa.

Nyt juon glögiä ja mietin, josko menisi kohta nukkumaan. Uni tuli viime yönä vasta kuudelta ja herätä piti viisi tuntia sen jälkeen. Päivällä nukuin pari tuntia, mutta silti väsyttää. Kai mä silti hetken vielä tässä koneella oon, ja pidän mun sosiaalista elämää mesen välityksellä hengissä. Kiitos hei.

Meidän joulukuusi ja lahjoja sen alla.

Ei kommentteja: